Gunplay

Vieta, kur pastāstīt par savu topošo vai jau gatavo spēli, parādīt tās screenus un ziņot par citiem savu projektu jaunumiem
Message
Author
User avatar
douche
Posts: 33
Joined: 03 Jan 2011, 01:30

Re: Gunplay

#11 Post by douche » 23 Sep 2011, 17:33

Tas, ko es no tevis gribēju dzirdēt ir - es gribēju, lai tu mani pārliecini, ka šī gunplay versija kkādā maģiskā veidā būs labāka / saistošāna par oriģinālu, jo balstoties uz tā, kas ir redzems tik tālu, man ir pamatotas šaubas.

Uz ko tu man atbildēji ar garu generic feature checklistu, kur tu uz savu spēli atsaucies kā "produktu" un kur lielākā daļa no bulletpointiem neatstāj pilnīgi nekādu iespaidu uz spēlētāju. "Oooh, the game has a storyline now, isn't that great"

Un, nē, tas, ka tu spēlē ieliksi 20, hell, 100 dažādus ieročus nepadarīs to par labāku spēli. Tāpat arī linux supports, haha, to negrozīs par labu. Vai "sižets" un "cutscenes" tīrā veidā.
snake5 wrote:Tu laikam galīgi neesi sapratis ne to, kam tas saraksts ir domāts, ne to, cik daudz naudas prasa spēles izveidošana. Daži tūkstoši tiešām ir ļoti, ļoti maz.
Es nešaubos, ka daži tūkstoši ir ļoti maz spēles izveidošanai. Tas, ko es gribēju zināt ir tas, kā tu plāno "savākt"/piesaistīt vairākus tūkstošus finansējuma šajai spēlei, kura neizskatās kā labs investment.
Runa gāja par laiku, kuru darbi prasīs. Dabiski, ka nevienu nerausta, kur lightmapes rēķina, tomēr, ja man jātestē līmenis, es to varu nokompilēt ātrāk un notestēt biežāk, kā rezultātā viena līmeņa veidošana neprasa ne vairākus mēnešus, ne īpaši dārgus datorus. Tas pats ar īsfilmām - ja nav katrs sīkums jāveido, viss notiek ātrāk.
Viena līmeņa veidošana 2d spēlēm nekad nav prasījusi mēnešus vai dārgus datorus. Ko tu tur veido?!

Turklāt, lietotājam tas viss neinteresē. Lietotājam interesē redzēt saistošu youtube video ar kkādā ziņā saistošu gameplayu un interesantu vizuālo noformējumu, kas viņam liktu gribēt šo spēli novilkt/spēlēt.

Ja tev nebūs saistošs youtube video, lielākā daļa cilvēku pat tavu spēli nenovilks un nedabūs redzēt tos tavus 20 dažādos ieročus un vēl sazin kādas samērā useless fīčas; tas ir par ko tev vajadzētu uztraukties visupirms.
Kļūdies. Šūteros dažādība cilvēkiem patīk. Tas ir tas, ko cilvēki ir bieži prasījuši, kad runa iet par kādas spēles vai moda attīstību.
Tu te pieņem, ka:
1. Kāds novilks tavu spēli
2. Kāds spēlēs tavu spēli ilgāk kā 5 minūtes
Pēc pirmā gunplay spriežot un tā kas tev ir līdz šim un kādas tev ir prioritātes (e.g. linux supports) man aizdomas, ka līdz tiem 20 ieročiem tiks labi, ja, err, 1 spēlētājs.

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Gunplay

#12 Post by snake5 » 23 Sep 2011, 18:35

Tas, ko es no tevis gribēju dzirdēt ir - es gribēju, lai tu mani pārliecini, ka šī gunplay versija kkādā maģiskā veidā būs labāka / saistošāna par oriģinālu, jo balstoties uz tā, kas ir redzems tik tālu, man ir pamatotas šaubas.
Tu to nopietni? Nez kā man tevi pārliecināt? 100x atkārtot "spēle būs perfekta"? Nosaukt kādu AAA kompāniju, kura it kā strādās pie spēles? Dizaina dokumentu parādīt?
Varbūt vispirms pasaki, no kā tās šaubas. Es nekad neesmu apgalvojis, ka šī versija, kuru te ieliku, būs tieši tāda pati, kādu es taisos pārdot. Tas ir tehniskais demo. Atskaites punkts. Alpha versija. Sauc kā gribi, tikai lūdz necenties pāragri spriest par produkta pārdodamās versijas kvalitāti.
Uz ko tu man atbildēji ar garu generic feature checklistu, kur tu uz savu spēli atsaucies kā "produktu" un kur lielākā daļa no bulletpointiem neatstāj pilnīgi nekādu iespaidu uz spēlētāju. "Oooh, the game has a storyline now, isn't that great"
Ja tu gribi, lai es te atstāstu visu dizaina dokumentu (joprojām cenšos uzminēt, ko tu gaidi), uzreiz pateikšu - tas nenotiks. Bezjēdzīgi spoileri vien sanāks - stāsts nav vēl uzrakstīts, pretinieku dizains nepabeigts, galvenā varoņa iespējas nav vēl visas izdomātas. Neko no tehniskā, cik sapratu, tev nevajag, citādi sūtītu uz savu personīgo twitterkontu. Grafiskais noformējums? Par to visu jau pateicu/parādīju: filmu stils, visam pamatā fotogrāfijas. Par mūziku šaubies? Šo placeholder track'u izveidoju 45 minūtēs, lai pārbaudītu, kā strādā sistēma, kurā tiek atskaņots tikai 1 tracks, ar skaļuma izmaiņām atbilstoši pretinieku uztraukumam (pretēji vecajai metodei ar action un ambient mūziku). Vēl viens labs iemesls nesteigties ar vērtēšanu. Līmeņi? Bez pabeigta stāsta un screenplay acīmredzami nav jēgas neko veidot. Concept art? Esmu pirms dažiem gadiem visu ko smuku sazīmējis, bet šaubos, vai tas kaut ko pateiktu par spēles kvalitāti.
Es nešaubos, ka daži tūkstoši ir ļoti maz spēles izveidošanai. Tas, ko es gribēju zināt ir tas, kā tu plāno "savākt"/piesaistīt vairākus tūkstošus finansējuma šajai spēlei, kura neizskatās kā labs investment.
Cik sapratu, lai beigās pateiktu "kurš gan uz ko tādu būtu gatavs parakstīties?"...
Viena līmeņa veidošana 2d spēlēm nekad nav prasījusi mēnešus vai dārgus datorus. Ko tu tur veido?!
Acīmredzami neesi ar līmeņu dizainu nopietni strādājis. Kompilēšana by default ir lēns process, kurā ievadītie dati tiek visādos veidos mocīti (CSG, visādu koku/grafu ģenerēšana, lightmapes!!), lai galā dabūtu spēles dzinējam optimizētu līmeņa failu.
Turklāt, lietotājam tas viss neinteresē. Lietotājam interesē redzēt saistošu youtube video ar kkādā ziņā saistošu gameplayu un interesantu vizuālo noformējumu, kas viņam liktu gribēt šo spēli novilkt/spēlēt.
Kā jau teicu, nešķiet par agru prasīt rezultātu izstrādes procesa sākumā?
Ja tev nebūs saistošs youtube video, lielākā daļa cilvēku pat tavu spēli nenovilks un nedabūs redzēt tos tavus 20 dažādos ieročus un vēl sazin kādas samērā useless fīčas; tas ir par ko tev vajadzētu uztraukties visupirms.
Nebūs pirmā reize, kad veidoju video traileri spēlei... saistoši video man vienmēr ir bijuši - turas virs vidējā skatītāju intereses līmeņa YouTube Insight'ā. Neesmu arī nekur īpaši izplatījis pats tos video, tikai Indago/BRSD un savā blogā. Tāpēc no pieredzes varu teikt, ka problēma galīgi nav tur. Vajag pēc iespējas vairāk linkus, it īpaši no lieliem ziņu portāliem u.tml. Ja iemetīšu 5-10 forumos, savākšu ātri pirmos 100-200 ar iespējām nedēļas laikā ātri pieaudzēt skatījumu skaitu. Bet lai to visu izdarītu vajag produktu, bez kura ir pāragri uztraukties par saistošiem video.
Tu te pieņem, ka:
1. Kāds novilks tavu spēli
2. Kāds spēlēs tavu spēli ilgāk kā 5 minūtes
Pēc pirmā gunplay spriežot un tā kas tev ir līdz šim un kādas tev ir prioritātes (e.g. linux supports) man aizdomas, ka līdz tiem 20 ieročiem tiks labi, ja, err, 1 spēlētājs.
Tu te pieņem, ka:
1. spēle būs tieši tāda, kāda tā ir tagad;
2. tev ir kaut neliela nojausma par manām prioritātēm (kuras tev patiesībā nemaz nav).
Kamēr nemainīsi savu attieksmi, nespēšu uztvert tevi nopietni. Tu runā tā, it kā visu zinātu, kaut arī pat es vēl visu nezinu par savu projektu... :D

enHammer
Posts: 24
Joined: 06 Sep 2011, 22:30

Re: Gunplay

#13 Post by enHammer » 23 Sep 2011, 20:18

douchem ir šur tur taisnība, bet šajā gadījumā jūsu abu dialogs sāk izklausīties pēc latviskas kasīšanās. snake5 malacis, ka kaut ko ķīlē un ka dod pretim!
spriežot pēc video un atceroties indago laikā spēlēto, daudzo līmeņu veidošanu droši vien atvieglinātu kāds leveļu redaktors, kurš protams arī jāuzprogrammē, tāpēc diez vai derēs neliela izmēra gāmim.
pēc video varēja nojaust to "mārketējamo" dinamisma sajūtu, taču kopējā tēla animācija ar neatkarīgi kustināmo roku, nedaudz izsit no šīs sajūtas. tāpat arī sitieni ar roku pa galvu - nepārliecina. iespējams, ka pēc pārdesmit minūtēm spēlēšanas šis moments pārvērtīsies akceptējamā nosacītībā. otrs variants: protagonists-kiborgs, kā 3. terminātorvecene.
kādā veidā Tev tie tēli animējas? kaut kaa vari importēt-exportēt animāciju, un, ja jā, tad uz kādiem formātiem?

User avatar
douche
Posts: 33
Joined: 03 Jan 2011, 01:30

Re: Gunplay

#14 Post by douche » 23 Sep 2011, 20:40

snake5 wrote:
Tas, ko es no tevis gribēju dzirdēt ir - es gribēju, lai tu mani pārliecini, ka šī gunplay versija kkādā maģiskā veidā būs labāka / saistošāna par oriģinālu, jo balstoties uz tā, kas ir redzems tik tālu, man ir pamatotas šaubas.
Tu to nopietni? Nez kā man tevi pārliecināt? 100x atkārtot "spēle būs perfekta"? Nosaukt kādu AAA kompāniju, kura it kā strādās pie spēles? Dizaina dokumentu parādīt?
Varbūt vispirms pasaki, no kā tās šaubas. Es nekad neesmu apgalvojis, ka šī versija, kuru te ieliku, būs tieši tāda pati, kādu es taisos pārdot. Tas ir tehniskais demo. Atskaites punkts. Alpha versija. Sauc kā gribi, tikai lūdz necenties pāragri spriest par produkta pārdodamās versijas kvalitāti.
Šaubas no tā, ka gunplay redux demo ir praktiski 1:1 kā orģināls.
Es nešaubos, ka daži tūkstoši ir ļoti maz spēles izveidošanai. Tas, ko es gribēju zināt ir tas, kā tu plāno "savākt"/piesaistīt vairākus tūkstošus finansējuma šajai spēlei, kura neizskatās kā labs investment.
Cik sapratu, lai beigās pateiktu "kurš gan uz ko tādu būtu gatavs parakstīties?"...
Nē, lai arī iespējams izmantotu tādu fantastisko finansējuma avotu. :D

Good luck tev nopelnīt vairākus tūkstošus LS, ja tādi tur reāli tiks ieguldīti.

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Gunplay

#15 Post by snake5 » 24 Sep 2011, 02:31

spriežot pēc video un atceroties indago laikā spēlēto, daudzo līmeņu veidošanu droši vien atvieglinātu kāds leveļu redaktors, kurš protams arī jāuzprogrammē, tāpēc diez vai derēs neliela izmēra gāmim.
Kā jau teicu, ar to viss jau ir kārtībā. Ja interesē notestēt, konsolē jāieraksta "EdMode 1". Šajā versijā gan palikuši daži bug'i, bet citādi viss ir diezgan funkcionāls.
tāpat arī sitieni ar roku pa galvu - nepārliecina.
[pēc video noskatīšanās ~100x] Esmu par to jau informēts. ;) Šis ir diezgan primitīvs variants, kur netiek animēts ķermenis. Ja to piesaistītu animācijā (kas varētu tomēr būt ne tik vienkārši - savaldīt additive animāciju), tad viss izskatītos daudz labāk.
kādā veidā Tev tie tēli animējas? kaut kaa vari importēt-exportēt animāciju, un, ja jā, tad uz kādiem formātiem?
Savs formāts, vienkārši tiek serializēts animācijas objekts. Ja interesē animācijas, tās ir zem "GunplayGame/Data/Anims/Human/". Ja redaktors, konsolē jāraksta "EdMode 3".
Šaubas no tā, ka gunplay redux demo ir praktiski 1:1 kā orģināls.
Njā, kā jau stāstīju - tikai atskaites punkts. Pats gan nesaskatu īsti to 1:1 (es teiktu, ka ir tuvāk 80% no katras iepriekšējās versijas). Reāli izveidoju to, kas bija iespējams uz šo brīdi no esošā koda. Ar lielāku koda bāzi nāks lielāks iespēju saraksts un attiecīgi pavisam citādāka spēle. Ok, varbūt kaut kāds mission manager neko spēlei īpaši nemainītu, bet citādāks AI gan varētu izmainīt par visiem 180. Kad būs +/- gatavi un pārbaudīti jaunā AI pamati, varēšu ielikt jaunu demo versiju.
Nē, lai arī iespējams izmantotu tādu fantastisko finansējuma avotu.
:D
Neko unikālu nevaru piedāvāt. Krāšu naudu ar citiem darbiem / 8BitFunding / piedāvāšu pre-order'us. Vēl arī klīst runas par to, ka valsts varētu kaut kādā mērā sākt līdzfinansēt spēļu izstrādi, bet pagaidām nav nekas daudz par to zināms.

enHammer
Posts: 24
Joined: 06 Sep 2011, 22:30

Re: Gunplay

#16 Post by enHammer » 24 Sep 2011, 20:14

snake5 wrote:Savs formāts, vienkārši tiek serializēts animācijas objekts. Ja interesē animācijas, tās ir zem "GunplayGame/Data/Anims/Human/". Ja redaktors, konsolē jāraksta "EdMode 3".
Nočekot minētos kādu laiku neizdosies. Ok, uzdošu jautajumu savādāk - ar ko/iekš kā Tu tos cilvēciņus animē? vai ir arī iespēja izveidot animāciju kādā citā programmā, tā lai Tu varētu to Gunplayā implementēt? Piemēram FBX vai VRL formātos?

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Gunplay

#17 Post by snake5 » 24 Sep 2011, 21:06

Ok, uzdošu jautajumu savādāk - ar ko/iekš kā Tu tos cilvēciņus animē? vai ir arī iespēja izveidot animāciju kādā citā programmā, tā lai Tu varētu to Gunplayā implementēt? Piemēram FBX vai VRL formātos?
Tikai un vienīgi savā animāciju redaktorā. Tā ir vienīgā programma, kas spēj nolasīt .gpc (GunPlay Character) failus. Neviens cits formāts tāpēc netiek un netiks atbalstīts.

enHammer
Posts: 24
Joined: 06 Sep 2011, 22:30

Re: Gunplay

#18 Post by enHammer » 25 Sep 2011, 22:07

snake5 wrote:
Ok, uzdošu jautajumu savādāk - ar ko/iekš kā Tu tos cilvēciņus animē? vai ir arī iespēja izveidot animāciju kādā citā programmā, tā lai Tu varētu to Gunplayā implementēt? Piemēram FBX vai VRL formātos?
Tikai un vienīgi savā animāciju redaktorā. Tā ir vienīgā programma, kas spēj nolasīt .gpc (GunPlay Character) failus. Neviens cits formāts tāpēc netiek un netiks atbalstīts.
Nu labi. Uz ko ir spējīgs GP animācijas redaktors, kādi tajā ir instrumenti? Vai tie personāži (to ķermeņu daļas) ir kaut kā hierarhiski veidoti/pakārtoti? vai tiem ir kāds animācijas rigs? IK/FK? keying? key-interpolation? graph editor? broken tangents? keys copy-pasting?
Vai Tev nepieciešama palīdzība animācijā? Ja jā, tad kā Tu esi iecerējis kā tāda sadarbība notiks praktiski?
Varbūt Tev tomēr derētu apsvērt:
a) kādu populārāku animācijas saturošu formātu atbalstu, piemēram, jau minētos FBX vai VRL;
b) GPC importa/eksporta plugina izveidi priekš, piemēram, MAYA, kas ir industrijas standarta softs..
jo tas Tev būtiski ļaus outsourcēt daļu no paveicamā, t.sk. arī iegūt kvalitatīvāku gala produktu.
Es Tevi tincinu, jo man ir personīga interese, varēšana un atkarībā no nosacījumiem arī gribēšana. Kazi es neesmu vienīgais tāds, taču apgūt vai mocīties ar kādu nepazīstamu/neattīstītu indie animācijas instrumentu varētu nebūt gribēšanas tā specifiskās piesaistes GP dēļ.

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Gunplay

#19 Post by snake5 » 26 Sep 2011, 06:45

Pateikšu visu ļoti īsi. Bez šī specifiskā instrumenta, neveidojot speciālus pluginus (kas prasītu daudz naudas un darba), nekas vienkārši nestrādās. Nebūs, ko animēt. Bez ķermeņa daļas saturošā faila nav iespējams izveidot kaulus un nav iespējams redzēt, kā animācija izskatīsies galā.

Un tie joki par nespēju iemācīties... c'mon, tas rīks ir tik vienkāršs, ka tur pat shortcut key'u nav - viss notiek ar peli, 80% no interfeisa ir pogas, 15% - līkne un 5% - random sviests. Te ir redzams gandrīz viss: http://twitpic.com/6ejm88/full
Ja arī kaut kur būtu problēmas, es neesmu aiz trejdeviņiem kalniem atrodams un varu visu diezgan ātri izlabot / paskaidrot. Parasti ātrāk kā vidusmēra Max/Maya telefona operators. :P

Anyway, es šaubos, ka palīdzība būs nepieciešama. Normālas animācijas neprofesionālis (es) spēj izveidot ~15 minūtēs.
Iteratīvā veidošana arī nav problēma - saglabāju, aizeju atpakaļ uz spēli, pārlādēju līmeni. Viss notiek neizejot no spēles. Nespēju iedomāties tos murgus, kuri būs jāpārcieš cilvēkiem, kas strādās ar citiem formātiem. Bet spēju iedomāties, cik naudas varētu aiziet tajā laiku tērējošajā pasākumā.

Bet modu veidošana vienmēr būs laipni gaidīta. Savām vajadzībām tad var droši taisīt visādus konvertētājus un animācijas pielāgotājus un ko tik vēl ne. Praktiski tas nemaz nebūs, bet vismaz izstrādes procesu neskars. :D Pieredze gan rāda, ka modotāji ar tādām lietām ķēpāties negribēs, ja vien runa neies par mocap importēšanu u.tml. eksotiskām lietām.

P.S. Es šim rīkam esmu tik daudz visādas automātiski risināmas problēmas noņēmis (pat tās, kuras parādās "profesionālos" animāciju redaktoros) - ir interpolācija pa īsāko ceļu leņķiem (palīdz visādām kūleņu animācijām), ir kanālu swapping, ātrs laika scaling (animācijas paātrināšana / palēnināšana), punktu pozīciju fine-tune iespēja, automātiska un vienkārši kontrolējama līkņu tangensu rēķināšana (sametot vairākus punktus kopā, tangensus var arī efektīvi kontrolēt), iespēja apskatīt pozu jebkurā animācijas momentā (ne tikai uz kadriem) - ka būtu nejauki to visu nenovērtēt. Salīdzinājumā ar manu programmu, citiem animāciju redaktoriem var pēcpusi otrādi izgriest, lai primitīvas darbības izpildītu.


Par globālām tēmām runājot...

Outsourcing noderīgs ir tad, kad ir ļoti daudz darba ar lielu kvalitātes trūkuma toleranci. Līdzīgi kā renderēšana uz GPU - jo vairāk datus padod un jo mazāk interesē rezultāta kvalitāte, jo lielāks būs ieguvums. Šeit man katra animācija ir jātestē spēlē un jāredz, kā viss strādā kopā. Ja visu laiku jāskatās pār plecu māksliniekiem, nekāds outsourcing tur nesanāks - māksliniekiem tad arī jābūt tik tuvu, lai varētu skatīties, ko viņi dara...

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Gunplay

#20 Post by bubu » 26 Sep 2011, 08:48

enHammer: redzi - snake5 hobijs ir izgudrot divriteni. Atkal un atkal. Ļoti, ļoti patīk. Vai nu arī tas ir NIH.

snake5 wrote:Nespēju iedomāties tos murgus, kuri būs jāpārcieš cilvēkiem, kas strādās ar citiem formātiem.
Kādus murgus? Jebkura normāla spēle ļauj importēt developēšanas/modošanas laikā runtime ne-neitīvos failu formātus. Tieši šādu iemeslu dēļ. Kas tur par murgiem, nesaprotu.
Salīdzinājumā ar manu programmu, citiem animāciju redaktoriem var pēcpusi otrādi izgriest, lai primitīvas darbības izpildītu.
Salīdzinājumā ar citām programmām, tavām GUI vienmēr ir 80'to gadu stilā. Vairumam cilvēku, pirmais iespaids tādu redzot, signalē par nekvalitatīvu softu. Nemaz nemēģinot spiest vēl nekādas pogas. Ja cilvēks redz jauna paskata GUI, nevis ar pazīstamiem kontroļiem, tad tas viņu atbaidīs. Afaik tie ir pamatu pamati taisot jebkādu GUI jebkam un jebkurai OS/softam.

Man jau protams tavi, sneik5, izteikumi kārtējo reizi šķiet smieklīgi. Visiem animāciju veidošana padodas un notiek "lielajās" programmās, taču redz tavai vienkāršajai 2d spēlītei tādas programmas esot par "sarežģītu" un "nepietiekamu". Tev tas nešķiet kārtējo reizi smieklīgi un neko neatgādina (manējie vektori ir ātrākie vektori)?

Un btw, ka viss jādara ar peli - tur nav par ko lielīties. Klaviatūra mūsdienās joprojām ir neaizstājams instruments.

Post Reply

Return to “Tavi projekti / Your projects”