Tas, ko es no tevis gribēju dzirdēt ir - es gribēju, lai tu mani pārliecini, ka šī gunplay versija kkādā maģiskā veidā būs labāka / saistošāna par oriģinālu, jo balstoties uz tā, kas ir redzems tik tālu, man ir pamatotas šaubas.
Tu to nopietni? Nez kā man tevi pārliecināt? 100x atkārtot "spēle būs perfekta"? Nosaukt kādu AAA kompāniju, kura it kā strādās pie spēles? Dizaina dokumentu parādīt?
Varbūt vispirms pasaki, no kā tās šaubas. Es nekad neesmu apgalvojis, ka šī versija, kuru te ieliku, būs tieši tāda pati, kādu es taisos pārdot. Tas ir tehniskais demo. Atskaites punkts. Alpha versija. Sauc kā gribi, tikai lūdz necenties pāragri spriest par produkta pārdodamās versijas kvalitāti.
Uz ko tu man atbildēji ar garu generic feature checklistu, kur tu uz savu spēli atsaucies kā "produktu" un kur lielākā daļa no bulletpointiem neatstāj pilnīgi nekādu iespaidu uz spēlētāju. "Oooh, the game has a storyline now, isn't that great"
Ja tu gribi, lai es te atstāstu visu dizaina dokumentu (joprojām cenšos uzminēt, ko tu gaidi), uzreiz pateikšu - tas nenotiks. Bezjēdzīgi spoileri vien sanāks - stāsts nav vēl uzrakstīts, pretinieku dizains nepabeigts, galvenā varoņa iespējas nav vēl visas izdomātas. Neko no tehniskā, cik sapratu, tev nevajag, citādi sūtītu uz savu personīgo twitterkontu. Grafiskais noformējums? Par to visu jau pateicu/parādīju: filmu stils, visam pamatā fotogrāfijas. Par mūziku šaubies? Šo placeholder track'u izveidoju 45 minūtēs, lai pārbaudītu, kā strādā sistēma, kurā tiek atskaņots tikai 1 tracks, ar skaļuma izmaiņām atbilstoši pretinieku uztraukumam (pretēji vecajai metodei ar action un ambient mūziku). Vēl viens labs iemesls nesteigties ar vērtēšanu. Līmeņi? Bez pabeigta stāsta un screenplay acīmredzami nav jēgas neko veidot. Concept art? Esmu pirms dažiem gadiem visu ko smuku sazīmējis, bet šaubos, vai tas kaut ko pateiktu par spēles kvalitāti.
Es nešaubos, ka daži tūkstoši ir ļoti maz spēles izveidošanai. Tas, ko es gribēju zināt ir tas, kā tu plāno "savākt"/piesaistīt vairākus tūkstošus finansējuma šajai spēlei, kura neizskatās kā labs investment.
Cik sapratu, lai beigās pateiktu "kurš gan uz ko tādu būtu gatavs parakstīties?"...
Viena līmeņa veidošana 2d spēlēm nekad nav prasījusi mēnešus vai dārgus datorus. Ko tu tur veido?!
Acīmredzami neesi ar līmeņu dizainu nopietni strādājis. Kompilēšana
by default ir lēns process, kurā ievadītie dati tiek visādos veidos mocīti (CSG, visādu koku/grafu ģenerēšana, lightmapes!!), lai galā dabūtu spēles dzinējam optimizētu līmeņa failu.
Turklāt, lietotājam tas viss neinteresē. Lietotājam interesē redzēt saistošu youtube video ar kkādā ziņā saistošu gameplayu un interesantu vizuālo noformējumu, kas viņam liktu gribēt šo spēli novilkt/spēlēt.
Kā jau teicu, nešķiet par agru prasīt rezultātu izstrādes procesa sākumā?
Ja tev nebūs saistošs youtube video, lielākā daļa cilvēku pat tavu spēli nenovilks un nedabūs redzēt tos tavus 20 dažādos ieročus un vēl sazin kādas samērā useless fīčas; tas ir par ko tev vajadzētu uztraukties visupirms.
Nebūs pirmā reize, kad veidoju video traileri spēlei... saistoši video man vienmēr ir bijuši - turas virs vidējā skatītāju intereses līmeņa YouTube Insight'ā. Neesmu arī nekur īpaši izplatījis pats tos video, tikai Indago/BRSD un savā blogā. Tāpēc no pieredzes varu teikt, ka problēma galīgi nav tur. Vajag pēc iespējas vairāk linkus, it īpaši no lieliem ziņu portāliem u.tml. Ja iemetīšu 5-10 forumos, savākšu ātri pirmos 100-200 ar iespējām nedēļas laikā ātri pieaudzēt skatījumu skaitu. Bet lai to visu izdarītu vajag produktu, bez kura ir pāragri uztraukties par saistošiem video.
Tu te pieņem, ka:
1. Kāds novilks tavu spēli
2. Kāds spēlēs tavu spēli ilgāk kā 5 minūtes
Pēc pirmā gunplay spriežot un tā kas tev ir līdz šim un kādas tev ir prioritātes (e.g. linux supports) man aizdomas, ka līdz tiem 20 ieročiem tiks labi, ja, err, 1 spēlētājs.
Tu te pieņem, ka:
1. spēle būs tieši tāda, kāda tā ir tagad;
2. tev ir kaut neliela nojausma par manām prioritātēm (kuras tev patiesībā nemaz nav).
Kamēr nemainīsi savu attieksmi, nespēšu uztvert tevi nopietni. Tu runā tā, it kā visu zinātu, kaut arī pat es vēl visu nezinu par savu projektu...