Gunplay

Vieta, kur pastāstīt par savu topošo vai jau gatavo spēli, parādīt tās screenus un ziņot par citiem savu projektu jaunumiem
Message
Author
bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Gunplay

#41 Post by bubu » 27 Sep 2011, 19:01

enHammer wrote:3D programmas protams ka būs tādas, bet arī tajās var animēt aprobežojoties tikai ar 2D (piem. SouthPark), un Tavs uzdevums būtu paņemt no animētajiem kauliem (to matricām) to, kas der Taviem GP 2D personāžiem.
Btw, SouthPark kopš 5 sezonas tiek taisīts Mayā. Un ja pat viņiem pietiek ar visām animācijām, tad snake5 ir kautkas pārāks par SouthPark???
Last edited by bubu on 27 Sep 2011, 19:06, edited 1 time in total.

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Gunplay

#42 Post by bubu » 27 Sep 2011, 19:05

Otrkārt, industrijas standarts? Modeļu formātiem? Kur?
Developēšanas ziņā - jā, standarts - Maya, 3Dmax, fbx, vai nu kas tur ir cits. Nevis GPC.
Tā ir viena no tādām lietām, kur nav tieši šādu standartu. Katrs veido tā kā viņam ir ātrāk un ērtāk, un bieži vien tas ir - veidot savu formātu, savām vajadzībām.
Runtaimam - jā. Importam/devlopēšanai(modelēšanai) - nav tiesa. Katrs neveido kā viņam ir ērtāk. Katrs veido, lai modelētājiem būtu ērtāk, un tas VIENMĒR ir netaisīt savu formātu.
Man kā lietotājam dziļi vienalga kādu formātu Tu izmanto, kaut vai md1.
Runa nav par tevi kā lietotāju/spēlētāju, bet gan par modelētāju ar savu pieredzi un zināšanām. Ja man kā programmējam, aizejot uz jaunu darba vietu, kur netiek bīdīta drausmīgā zinātne, liktu programmē savā izgudrotā valodā, jo tā esot krutāk un ērtāk, nevis industrijā jau pieņemtas valodas, tad ko tavuprāt es par viņiem padomātu?
Tenjou wrote:Ir tikai divi iemesli, kad var apsvērt lietot esošu modeļu formātus - generic 3d, expandot modošanas iespējas.
Nu tas gan man liekas no snake5 mutes dzirdēts teksts. Kamon. Ok, neesmu modelētājs, bet runājot analoģijās ar programmēšanu - pat man, kā pieredzējušam C++ programmētājam, šķiet smieklīgi rakstīt savu std::vector. Pat tikai tāpēc lai "modotu" savu std::vektoru. Es std::vector lietotu arī produkcijas kodā. Un jā, šajā pašā analoģijā arī sneikam ir lieli iebildumi pret std::vektoru. Vai tad tas visiem te nav acīmredzami? Ja nomainam animācija uz C++, un GPC uz std::vector, tad visam te visiem būtu jābūt skaidram.

User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Gunplay

#43 Post by austere » 27 Sep 2011, 19:51

Lasot šo komentu sēriju, mani patiešām iepriecināja GunPlay autora/izstrādātāja/... (snake5) pārliecība par sava projekta veiksmi (tas nav domāts, ne ironiski, ne sarkastiski, bet pilnīgi nopietni). Es nešaubos, ka tev ir pietiekamas tehniskās iemaņas un apņēmība, lai to visu pabeigtu ar pareizajiem tūļiem un efektīvākajā veidā. Es pats ar animāciju iekš 3ds max esmu nodarbojies tikai kādus divus vakarus un spriest par animācijas tehnoloģijām netaisos. Bet pirmais iespaids no tā demo galīgi neliecina par galaprodukta vērtību – vai tas būs interesants un ”pievilcīgs” publikai (un man). Protams, tas ir tikai pirmais iespaids, kas ir stipri tālu no gala rezultāta – bet tomēr personīgi man šis pirmais iespaids bija diezgan negatīvs:
- spēles žanrs man galīgi nesaista, pietrūkst action, spriedzes un vizuālā efekta, neesmu es arī grūto (challenging) spēļu piekritējs (p: Prince of Persia 2D) - tad jau vizuālās noveles žanrs būtu interesantāks;
- personāžu kustības (animācija) tajā demo ir ļoti dīvainas un pretdabiskas – primitīvisms iederētos labāk;
- scēna likās tāda klaustrofobiska, šauri tuneļi ar proporcionāli kopbildei lielām personāžu figūrām – nevis GunPlay bet MolePlay.
- .....
Tas ir tikai mans personīgais vērtējums, un nekāda svara tam protams nav.
Tu noteikti pats esi spēlējis kādas vecās PC 2d spēles (es atceros tikai Dave2 un kautkādu spēli par džugļiem un tarzānu, kas bija laba) vai kādas no neskaitāmajām veco konsoļu spēlēm – paņem kādu, kas patika un taisi remake vai ko tādā garā – tas tāds nenopietsns ieteikums - es pats darītu to tādā veidā.

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Gunplay

#44 Post by snake5 » 27 Sep 2011, 20:01

bubu wrote:Btw, SouthPark kopš 5 sezonas tiek taisīts Mayā. Un ja pat viņiem pietiek ar visām animācijām, tad snake5 ir kautkas pārāks par SouthPark???
Mans projekts ir interaktīvs, viņu projekts nav. Man rastos nepieciešamība kaut ko eksportēt, viņi var bez tā iztikt. Tik grūti saprast atšķirību?
bubu wrote:Developēšanas ziņā - jā, standarts - Maya, 3Dmax, fbx, vai nu kas tur ir cits. Nevis GPC.
1) Mans formāts ir abiem domāts. 2) Nav neviena ekvivalenta standartformāta. Kamēr neesi to sapratis, neiesaku turpināt malt vienu un to pašu.
bubu wrote:Ok, neesmu modelētājs
Ar to tā kā vajadzēja sākt, vai ne? :D
Un jā, šajā pašā analoģijā arī sneikam ir lieli iebildumi pret std::vektoru.
Ne tik daudz pret vektoru (ja vēl ir kāds palicis) kā pret to mēslu čupu, kas velkas viņam līdzi. Varbūt tu visu dienu vari sēdēt un rakstīt mazas programmas, bet es nevaru atļauties 3x lēnāku kompilēšanu savam projektam. Jebkurš ātruma pieaugums, ieskaitot to, kas rodas no dažādu koda daļu slēpšanas, ir ļoti svarīgs.

------
austere, paldies par precīzāku apskatu. Pēc tādiem man vieglāk uztvert tavas domas par manu darbu. :)
Sīkumos neatbildēšu, bet šķiet apmēram sapratu, ko tu gribēji pateikt un visos punktos +/- piekrītu.
Pret klaustrofobisko scēnu jau cīnos, veidojot plašākus līmeņus un interesantāku apgaismojumu:
http://twitpic.com/6qw6js/full
http://twitpic.com/6rftvb/full

User avatar
douche
Posts: 33
Joined: 03 Jan 2011, 01:30

Re: Gunplay

#45 Post by douche » 27 Sep 2011, 20:54

Man liekas, ka šitas kašķis velk pēc BDSD 2011/2012. Savādāk te ir par daudz Dšanas.

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Gunplay

#46 Post by snake5 » 27 Sep 2011, 21:01

+1

e-remit
Posts: 5
Joined: 09 Jun 2011, 22:16

Re: Gunplay

#47 Post by e-remit » 27 Sep 2011, 21:13

Novērtēju centību, bet, man liekas, šis projekts ir lemts dabiskai nāvei vēl nedzimis. Vai ir vērts tādai spēlei veltīt vairākus gadus? Pāis mēnešus tehnoloģiju apguvei, OK. Nu protams, ja tas ir hobijs, kāpēc ne?
Spēli pašu ievērtēt nevarēju, jo uz manu Win7 tā nosprāgst, vēl nepalaidusies, bet paskatījos bildes un youtubes apskatus.

Tīras 2d spēles var uzspēlēt, kā dažu minūšu spēles flashā, var padzenāt vecos labos spēļukus. Jaunām spēlēm, tomēr, derētu pakonkurēt ar kaut ko šādu:
Pandemonium http://youtu.be/GiCjkJZ5vtU
Duke Nukem - Manhattan Project http://youtu.be/23objfHF3HQ
Kādreiz, kad Dave2 bija kruta spēle - OK, bet mūsdienās, kad lietotāji piebaroti ar 3d, un labu grafiku, Gunplay ir tikai pelēcīga spēlīte. Paskaties uz krāsām un personāžiem kaut šajā, nesen iznākušajā, spēlē: https://apps.facebook.com/playadventureworld/.

Tad pilnīgs sižeta iztrūkums - tikai brutāla nogalināšana... cik ilgi tādu spēlēsi? (Vismaz citu sižetu redzējis neesu, savādāk uztaisi sakarīgu video). Vai Gunplay pārspēs veco 2d Duke Nukem http://youtu.be/Kytwz7_Pi5M? Protams, Gunplay daži interesenti atradīsies, bet neticu, ka tie varētu būt maksas klienti.

Palasot diskusijas, man liekas, pārāk liels uzsvars likts uz iekšējo tehnoloģiju krutumu, bet reāli nav padomāts par lietotāju, kuram ir jauns dators un viņš grib uzspēlēt smuku spēli. Zynga vispār, ka spēles jātaisa priekš sievietēm - viņas vairāk maksā. Ja novedīsi grafiku līdz tādai, ka skuķi ar interesi skatīsies, kā no tiem drūmajiem džekiem izglābt smuko kaķīti, tad mierīgi varēsi ielikt <Donate> pogu.

User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Re: Gunplay

#48 Post by kristapuciitis » 27 Sep 2011, 21:16

Nu nez, man šāda tipa spēles nepatīk. Ja kaut kāds action, kur viens čuvaks šaudās bez īpaša iemesla un visus nogalina, bet neviens viņam neko neizdara, tad tam jābūt 3D. Ja taisi 2D spēles, tad tām jābūt ĻOTI oriģinālām un ar oriģinālu gameplay, kāds nav citās spēlēs. Kā arī bez multiplayer 2d spēlēs neiztikt.
Noskatijos šo http://www.youtube.com/watch?v=BZPs7Ppp170 . Tas debesskrāpju fons kaut kāds nomācošs, krāsas ir ļoti tumšas un aukstas. Nu nezinu, ja spēlē vajadzētu skraidīt pa kaut kādiem zemes bluķiem, rāpot pa kokiem un fonā būtu balti mākonīši uz zila fona, tad spēle liktos simpātiskāka. Bet nu lielākais mīnuss manuprāt ir nevis grafika vai sliktas animācijas, bet gan neoriģinalitāte. Parasts 2d šūteris, kurā neviens tevi nevar nogalināt, bet tu visus šauj bez nekāda iemesla.
Gooby pls

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Gunplay

#49 Post by snake5 » 27 Sep 2011, 21:37

Par tehnoloģijām es īpaši neuztraucos. Par to citi uztraucas.
Sižets būs, un pēc pilnas programmas. Nevis kaut kāds "citplanētieši pārņem pasauli, tagad es viņiem sadošu", bet kaut kas daudz nopietnāks un aizraujošāks.
Vecos video neiesaku skatīties, krāsu ziņā būs pamatīgas atšķirības.
Arī gameplay ziņā būs atšķirības. Tā kā pamazām sāk lietas skaidroties, varu pateikt to, ka slow motion būs daži nestandarta (priekš spēlēm - filmās tas ir vairāk gan standartā) pielietojumi, līdzīgi būs ar fiziku un dinamisko apgaismojumu, it īpašu abu apvienojumu. Pretinieku veidošanā drīz iemēģināšu kaut ko jaunu - weighted behavior tree. Nezinu, vai koncepts ir jauns vai paša izdomāts, tāpēc par nosaukuma precizitāti negalvoju. :D Bet vairāk par to citreiz, vispirms ir jānotestē.

User avatar
douche
Posts: 33
Joined: 03 Jan 2011, 01:30

Re: Gunplay

#50 Post by douche » 27 Sep 2011, 21:45

snake5 wrote:Pret klaustrofobisko scēnu jau cīnos, veidojot plašākus līmeņus un interesantāku apgaismojumu:
Tu joprojām koncentrējies uz kkādām maznozīmīgām tehniskām lietām un tehnoloģijām.

Un joprojām neesi salabojis vienu no kaitinošākajām orģinālā Gunplay trūkumiem. Viss ir tumšs as fuck un neko nevar redzēt.
Es vairākas reizes nomiru orģinālajā gunplay tāpēc, ka ne sūda nevarēja ne redzēt, ne saprast.
T.i. Nevar saprast, kur var iet, kur nē.

Tagad tīri konstruktīvi:
Pirmkārt,
1. Uzliec ievērojami gaišāku ambient lighting.
2. Visus polygonus, kas ir collidable uzliec ievērojami gaišākus.
3. Vienā vai otrā veidā izcel poligonu kontūras gaišākas.

Tam vajadzētu izskatīties kā MINUMUMS šādi:
Image

Otrkārt, līmeņu dizains.
Es saprotu, ka tu gribi izrādīt savu super kruto tehnoloģisko sasniegumu (e.g. ēnas), bet
1. Uzliec daudz, daudz vairāk gaismas.
2. Varbūt pat izveido kādu līmeni dienā.
3. Līmeņus taisi interesantākus, dabīgākus, dzīvākus, e.g. reālas ēkas ar galdiem, krēsliem, datoriem, etc. etc.

Es tev parādītu kā interesantam līmenim jāizskatās, bet man nav tavs level editors.

Kopējā spēles atmosfēra dotajā brīdī ir tāda izteikti drūma, tukša un neinteresanta. Galvenais varonis dikti generic izskatās, gluži tā pat kā pretinieki, pieliec viņam kkādas distinctive pazīmes. Pieliec viņam saulenes un douchebaga frizūru or something.

Post Reply

Return to “Tavi projekti / Your projects”