Gunplay

Vieta, kur pastāstīt par savu topošo vai jau gatavo spēli, parādīt tās screenus un ziņot par citiem savu projektu jaunumiem
Message
Author
snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Gunplay

#21 Post by snake5 » 26 Sep 2011, 09:35

bubu wrote:Jebkura normāla spēle ļauj importēt developēšanas/modošanas laikā runtime ne-neitīvos failu formātus.
Jebkurai normālai spēlei ir savi formāti, kuros ar saviem rīkiem eksportē visu, ko vajag.
bubu wrote:Kas tur par murgiem, nesaprotu.
Man nav 3D modeļu standarta izpratnē. Būtu no .gpc faila tāds jāizveido caur kaut kādu importējamo skriptu. Tad jāielādē animācijas, kas ir savā formātā. Animāciju veidojot, visu laiku jāeksportē un jāskatās, vai viss attēlojas pareizi, jo interpolācijas sistēmas ir pavisam atšķirīgas. Nemaz nerunāsim par daudzu profesionālu rīku impotenci looping animāciju veidošanā...
bubu wrote:Ja cilvēks redz jauna paskata GUI, nevis ar pazīstamiem kontroļiem, tad tas viņu atbaidīs. Afaik tie ir pamatu pamati taisot jebkādu GUI jebkam un jebkurai OS/softam.
Vai, kādas šausmas... :D Cilvēks redz pogu ar cipariem virsū un šausmās sastingst? C'mon, ja tā tiešām būtu, nebūtu man problēmu pielikt kursora mainīšanu, ar kuru es norādītu, ko ir iespējams izdarīt ar attiecīgo GUI objektu. Bet mani novērojumi atkal ir tādi, ka cilvēkiem, kas ir kādu laiku (vismaz mēnesi - 1h+ katru dienu) palietojuši Blenderi vai 3DS MAX, nav pilnīgi nekādu problēmu pierast pie nelielām novirzēm no standartiem. Vienīgais, kas viņus interesē UI sakarā ir pierastās ērtības - krāsu apļi, iespēja ierakstīt skaitļus u.tml.
bubu wrote:Un btw, ka viss jādara ar peli - tur nav par ko lielīties. Klaviatūra mūsdienās joprojām ir neaizstājams instruments.
Kā nu nav, tas minimizē mistisku shortcut key'u skaitu līdz absolūtai nullei.
bubu wrote:Man jau protams tavi, sneik5, izteikumi kārtējo reizi šķiet smieklīgi. Visiem animāciju veidošana padodas un notiek "lielajās" programmās, taču redz tavai vienkāršajai 2d spēlītei tādas programmas esot par "sarežģītu" un "nepietiekamu".
Man tev viens tāds ne īpaši svarīgs jautājums par pieredzi. Esi kādu lielo programmu lietojis personāžu animēšanai?

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Gunplay

#22 Post by bubu » 26 Sep 2011, 11:29

Kā tu kopē tekstu? ar peles labo pogu un Copy? Shortcuti sux? Nezinu kā tu, bet es ikdienā bez šortcutiem nevaru iztkt. Bez tiem esmu kā bez rokām. Un esmu pilnīgi pārliecināts, ka jebkurš spēcīgs devs jebkurā softā lieto tos (šortcatus) pēc pilnas programmas.

Bet nu jā, es jau nāku no tās paaudzes, kas programmēt sāka tad, kad tādas peles nemaz nebija. Es jau nezinu, ka mūsdienās lietot klaviatūras šortcatus vairs nav stilīgi..

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Gunplay

#23 Post by snake5 » 26 Sep 2011, 11:40

Wtf. Nevienam te lasīt laikam nepatīk... es runāju tieši par mistiskiem shortcutiem. Ir tāda īpaša suga, kura parasti dzimst un mirst attiecīgajos rīkos, katrā pēc savas gaumes. Rodas tāpēc, ka izstrādātāji bija pārāk slinki, lai ievietotu pogu. Tā kā viņiem atbilstošās pogas nav, uzminēt taustiņu kombināciju ir ļoti sarežģīti. Vecajos spēļu veidošanas rīkos (kā VHE) tādu diezgan daudz bija. Pelei atkal nav tik daudz iespējamo kombināciju šādām darbībām, tāpēc nav problēmu arī kādu atcerēties.

EDIT: Par parastajiem shortcutiem runājot - sistēma ir tik primitīva, ka tādus nevajag lietot.. :D Šķiet, ka bija Undo/Redo implementēts, tikai neatceros nevienu momentu, kad būtu vajadzējis to pielietot animāciju redaktorā.

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: Gunplay

#24 Post by snauts » 26 Sep 2011, 20:39

1) Divas reizes mēģinot spēlēt abas reizes iesprūdu šite:
http://piepe.lv/files/gunplay-stuck.mpeg
nekādas lekšanas/tupšanās/ASWD nepalīdz tikt laukā no šāda stāvokļa;

2) kontroļi priekš manis ir par daudz;

3) viens "+" par to ka strādā ar wine;

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Gunplay

#25 Post by snake5 » 26 Sep 2011, 21:05

1) Paldies, mani par to jau gan paspēja informēt. Līmeņu dizainu gan sanāca nomainīt pirmo, bet spēlē vēlāk noteikti ielikšu mehānismu šādu situāciju apiešanai.
2) Ja cilvēkam dod interesantu problēmu, šķēršļi kļūst neievērojami. :) Citiem vārdiem sakot, koncentrēšos uz interesantu spēli un labu pamācību, un šai problēmai vajadzētu pazust.
3) Heh, forši. Pavisam biju par to aizmirsis.. :D

enHammer
Posts: 24
Joined: 06 Sep 2011, 22:30

Re: Gunplay

#26 Post by enHammer » 27 Sep 2011, 00:21

Mjā, sneik..
Šī thread'a sākumā es biju citādākās domās par GP projekta menedžmentu, taču redzu, ka esmu nevajadzīgi iejaucies ar saviem jautājumiem, un vēl arī iztraucējis Tavu flirtēšanu ar douche. Atvaino..
Man nezkāpēc šķiet, ka par šortkatiem Tavs viedoklis ir tā GP animācijas editora UI dizaina līmenī. Atminos, ka Autodesk 3DStudio4 for DOS (1994, ja nemaldos) arī bija kaut kas līdzīgs un arī tikai nedaudzi šortkati, Softimage - drošvien tāpat.
Bet nu šodien pasaule iet uz leju: VISĀS mūsdienu industry standard animācijas paketēs tie slimie dīvaiņi devi ievieto šortkatus, turklāt kustomizējamus.. Iedomājies, visa industrija no tā cieš! Turklāt, tajās ir vēl arī pieejami dažādi palīglīdzekļi, kā piemēram skriptošana (MEL/Python/MAXScript), ar kuras palīdzību katrs nabaga animātori var savu dzīvi nejēdzīgi sarežģīt vēl vairāk. Dīvaini, vai ne?
Pēc redzētā un lasītā esmu pārliecināts, ka Tev ar savu "c'mon vienkāršo" animācijas redaktoru 15 minūtēs izdosies izgatavot unikālu animāciju, kas nestāv līdzās tai, ko taisa sarežģīto rīku depresētie animatori no Pixar/Dreamworks (man ir nenoveicies vienu tādu sastapt, kas taisījusi animāciju SIMSiem - nožēlojams radījums!)!!
Sekmes!
Turot visus četrus īkšķus par GP animāciju,
enH
P.S. ceru, ka uztvēri, kur sākas ironija, un pēc izlasīšanas neapvainojies.

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Gunplay

#27 Post by bubu » 27 Sep 2011, 08:22

enHammer: tu esi jocīgs un neko nesaproti. Ar peli taču visu ērtāk var izdarīt - tur ir mazāk pogas!!oneone!!
Un par "mūsdienu industry standart paketēm" labāk nemaz nesākt runāt. Tur sneikam ir savas domas - viss AAA+++ sūkā, tas ko pats izgudro (divriteni) - rullē.

Tenjou
Posts: 34
Joined: 23 Dec 2010, 10:33

Re: Gunplay

#28 Post by Tenjou » 27 Sep 2011, 08:42

Imho, veidot savu modeļu formātu ir tikai normāli, nesaprotu iemeslu piekasīties tam, sevišķi par editoru un modificējamiem šortcutiem.
Man no malas skatoties nešķiet, ka šie komentāri ir vērsti uz labu, bet vairāk tendēti uz kašķi, jo viņi diez vai sneikam ir palīdzējuši.

Atšķirība starp indie un AAA ir - eksperimentēšanā, ja jūs par to aizrādat, tad ko jūs šeit darāt?

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Gunplay

#29 Post by bubu » 27 Sep 2011, 11:27

Tu gribi teikt, ka eksperimentēt izgudrojot failu formātu atkal un atkal ir tikai veselīga nodarba indie developrim? Tb tērēt laiku uz lietām, kuras jau ir industrijā/nozarē citu cilvēku atstrādātas, saprastas izdarītas diezgan labā kvalitātē. Nē, nu protams, to darīt var. Tikai ko tu beigās tā rezultātā iegūsi - gatavu spēli, vai custom failu ielādētāju, kuru neviens cits bez tevis nekad neizmantos (tātad - tam lemta lēna un mokoša nāve).

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Gunplay

#30 Post by snake5 » 27 Sep 2011, 12:09

Tb tērēt laiku uz lietām, kuras jau ir industrijā/nozarē citu cilvēku atstrādātas, saprastas izdarītas diezgan labā kvalitātē.
Es jau vairākas reizes esmu teicis (un starp citu, nebija iespējams to saprast jau no pašas spēles / failu saturu palasot?), ka reāli nav neviena formāta, kurš kaut nedaudz atbilst manām vajadzībām. Animāciju formātos tiek glabāts hvzkas (matricas? quaternioni?), man vajag tikai x/y/leņķi, nekādus tangensus, tikai punktus, kuri veido līkni. Un .gpc formātam vispār nekā līdzīga nav. 3D modeli taisīt priekš šādas spēles tiešām būtu darbošanās caur pēcpusi, jo no tiem datiem ragdollus uztaisīt ir daudz grūtāk (jāsavāc kaulam pievienotie vertex'i, jāpārvērš tekstūra daudzstūrī un jāoptimizē tas, nemaz nerunāsim par pievienoto fizikas informāciju, bez kuras ragdolli izskatās vienkārši nožēlojami).

Un par laika tērēšanu runājot - nevajag uztraukties, laiks nav traki iztērēts. .anm formāts ir animācijas objekta serializācijas rezultāts, .gpc ir primitīvs command stream tipa formāts, vairāk laika iztērēju rakstot failu...
Last edited by snake5 on 27 Sep 2011, 12:14, edited 1 time in total.

Post Reply

Return to “Tavi projekti / Your projects”