Jebkurai normālai spēlei ir savi formāti, kuros ar saviem rīkiem eksportē visu, ko vajag.bubu wrote:Jebkura normāla spēle ļauj importēt developēšanas/modošanas laikā runtime ne-neitīvos failu formātus.
Man nav 3D modeļu standarta izpratnē. Būtu no .gpc faila tāds jāizveido caur kaut kādu importējamo skriptu. Tad jāielādē animācijas, kas ir savā formātā. Animāciju veidojot, visu laiku jāeksportē un jāskatās, vai viss attēlojas pareizi, jo interpolācijas sistēmas ir pavisam atšķirīgas. Nemaz nerunāsim par daudzu profesionālu rīku impotenci looping animāciju veidošanā...bubu wrote:Kas tur par murgiem, nesaprotu.
Vai, kādas šausmas... Cilvēks redz pogu ar cipariem virsū un šausmās sastingst? C'mon, ja tā tiešām būtu, nebūtu man problēmu pielikt kursora mainīšanu, ar kuru es norādītu, ko ir iespējams izdarīt ar attiecīgo GUI objektu. Bet mani novērojumi atkal ir tādi, ka cilvēkiem, kas ir kādu laiku (vismaz mēnesi - 1h+ katru dienu) palietojuši Blenderi vai 3DS MAX, nav pilnīgi nekādu problēmu pierast pie nelielām novirzēm no standartiem. Vienīgais, kas viņus interesē UI sakarā ir pierastās ērtības - krāsu apļi, iespēja ierakstīt skaitļus u.tml.bubu wrote:Ja cilvēks redz jauna paskata GUI, nevis ar pazīstamiem kontroļiem, tad tas viņu atbaidīs. Afaik tie ir pamatu pamati taisot jebkādu GUI jebkam un jebkurai OS/softam.
Kā nu nav, tas minimizē mistisku shortcut key'u skaitu līdz absolūtai nullei.bubu wrote:Un btw, ka viss jādara ar peli - tur nav par ko lielīties. Klaviatūra mūsdienās joprojām ir neaizstājams instruments.
Man tev viens tāds ne īpaši svarīgs jautājums par pieredzi. Esi kādu lielo programmu lietojis personāžu animēšanai?bubu wrote:Man jau protams tavi, sneik5, izteikumi kārtējo reizi šķiet smieklīgi. Visiem animāciju veidošana padodas un notiek "lielajās" programmās, taču redz tavai vienkāršajai 2d spēlītei tādas programmas esot par "sarežģītu" un "nepietiekamu".