Gunplay
Gunplay
Pēc dažiem darba mēnešiem, Gunplay ir atnācis atpakaļ. Pagaidām gan tikai neliela demonstrācijas versija, maza daļa no tā, kas varētu nākt vēlāk.
Piedāvāju apskatīties to, kas man ir sanācis: http://cragegames.com/sites/default/fil ... 0.351b.zip
Prasības nav pārāk trakas priekš mūsdienu datoriem: Windows XP/Vista/7, OpenGL 3 atbalsts, 512 MB RAM, ~2 GHz CPU, OpenAL.
Kontroles ir apmēram tādas pašas, kā iepriekšējās spēlēs - A,D - pārvietoties, W - uzvilkties augstāk, S - nokrist, Space - lekt, Left Ctrl - pietupties, LMB - šaut, RMB - sist, R - pārlādēt ieroci, Shift - speciālā "shoot dodge" kustība, S - speciālā "reverse shoot dodge" kustība. Un ar F3 var pārlādēt līmeni.
Spēlē būs atrodamas dažādas problēmas, to skaitā neprecīzā tēmēšana, iespēja iesprūst dažādās vietās, pretinieku izlekšana no saviem ceļiem u.tml. Bet nekas no tā netraucē iziet demo versiju no sākuma līdz "the end" sienai.
Kā vienmēr, interesē jūsu viedoklis. Ir plāns meklēt finansiālu atbalstu kaut kādā projektu finansēšanas portālā, tāpēc interesētu arī domas par to, cik labi tas varētu aiziet un kas tam būs nepieciešams.
Piedāvāju apskatīties to, kas man ir sanācis: http://cragegames.com/sites/default/fil ... 0.351b.zip
Prasības nav pārāk trakas priekš mūsdienu datoriem: Windows XP/Vista/7, OpenGL 3 atbalsts, 512 MB RAM, ~2 GHz CPU, OpenAL.
Kontroles ir apmēram tādas pašas, kā iepriekšējās spēlēs - A,D - pārvietoties, W - uzvilkties augstāk, S - nokrist, Space - lekt, Left Ctrl - pietupties, LMB - šaut, RMB - sist, R - pārlādēt ieroci, Shift - speciālā "shoot dodge" kustība, S - speciālā "reverse shoot dodge" kustība. Un ar F3 var pārlādēt līmeni.
Spēlē būs atrodamas dažādas problēmas, to skaitā neprecīzā tēmēšana, iespēja iesprūst dažādās vietās, pretinieku izlekšana no saviem ceļiem u.tml. Bet nekas no tā netraucē iziet demo versiju no sākuma līdz "the end" sienai.
Kā vienmēr, interesē jūsu viedoklis. Ir plāns meklēt finansiālu atbalstu kaut kādā projektu finansēšanas portālā, tāpēc interesētu arī domas par to, cik labi tas varētu aiziet un kas tam būs nepieciešams.
Re: Gunplay
Es nesaprotu, kāpēc tu atkārto vienu un to pašu (kļūdu?).snake5 wrote:Pēc dažiem darba mēnešiem, Gunplay ir atnācis atpakaļ. Pagaidām gan tikai neliela demonstrācijas versija, maza daļa no tā, kas varētu nākt vēlāk.
Piedāvāju apskatīties to, kas man ir sanācis: http://cragegames.com/sites/default/fil ... 0.351b.zip
Prasības nav pārāk trakas priekš mūsdienu datoriem: Windows XP/Vista/7, OpenGL 3 atbalsts, 512 MB RAM, ~2 GHz CPU, OpenAL.
Kontroles ir apmēram tādas pašas, kā iepriekšējās spēlēs - A,D - pārvietoties, W - uzvilkties augstāk, S - nokrist, Space - lekt, Left Ctrl - pietupties, LMB - šaut, RMB - sist, R - pārlādēt ieroci, Shift - speciālā "shoot dodge" kustība, S - speciālā "reverse shoot dodge" kustība. Un ar F3 var pārlādēt līmeni.
Spēlē būs atrodamas dažādas problēmas, to skaitā neprecīzā tēmēšana, iespēja iesprūst dažādās vietās, pretinieku izlekšana no saviem ceļiem u.tml. Bet nekas no tā netraucē iziet demo versiju no sākuma līdz "the end" sienai.
Kā vienmēr, interesē jūsu viedoklis. Ir plāns meklēt finansiālu atbalstu kaut kādā projektu finansēšanas portālā, tāpēc interesētu arī domas par to, cik labi tas varētu aiziet un kas tam būs nepieciešams.
Tik tālu šis gunplay redux ir pēc būtības tāds pats kā oriģināls. Un iepriekšējais, lai arī nebija slikts, pavisam noteikti nebija nekas labs. Nekas tāds, kas būtu prasījis rīmeiku.
Ja vien tu neplāno visu mainīt 180° par labu (pagaidām tā neizskatās), tu vienkārši velti tērē laiku.
Saprotams, ka strādāt pie projektiem, kas pašam liekas interesanti, grūti nosaukt par veltu laika tēriņu, bet ja tavs mērķis ir no tā darba dabūt ārā naudu, tev nāksies piestrādāt pie tā, lai spēle būtu pievilcīga (visādā nozīmē).
Re: Gunplay
Un tas viss tiks darīts, tāpēc arī nosaucu šo versiju par demo. Tomēr pagaidām ir tas, kas ir.
Lai gan īpaši nepatīk daudz lielīties ar to, kā nav, varu nosaukt to, kas ir plānots:
* sarežģītāks AI;
* dažādi neparasti uzdevumi;
* reāls (jūtamāks nekā iepriekšējās spēlēs) sižets;
* ~20 dažādu veidu ieroči;
* līmeņi pilsētas (un šīs pasaules) ārpusē;
* iespējas veidot savus līmeņus un pat misiju pakas;
* un, iespējams, multiplayer..
Tas viss bija oriģināli plānots Gunplay jau 2008-2010, bet šķiet, ka tikai šobrīd ar neliela finansējuma palīdzību radusies reāla iespēja to visu normālā līmenī izdarīt pašam.
Tā kā daži darbi varētu likties neiespējami bez palīdzības, īsi paskaidrošu savu darbības plānu.
* kods - ir dzinējs un stabils pamats, visu pārējo pieveidot neprasītu daudz laika/spēka/zināšanu.
* tekstūras - cilvēkiem izgriezīšu no attēliem, virsmu materiāliem un objektiem, kā arī UI man palīdzēs Texture Designer.
* skaņas - skaņu efektiem un dialogiem aizies daļa naudas. Cik liela - atkarīgs no tā, ko varēs bezmaksas variantā atrast.
* mūzika - domāju, ka tikšu galā ar to.
* īsfilmas - no teorētiskās puses tas varētu būt spēles darbību ieraksta un skriptu sajaukums. Ideja vēl nav pilnībā izdomāta, tomēr uzskatu, ka grūtības nesagādās šādas metodes izveidošana un lietošana. Vajadzētu arī strādāt daudz ātrāk par manuālu katras detaļas dizainu.
* līmeņi - ir pilnībā pabeigts līmeņu redaktors, ar kuru varu izveidot +/- visu, ko vajag. Tā kā lightmapes rēķina uz GPU, nevajadzēs speciālu aparatūru augstas kvalitātes apgaismojuma rēķināšanai.
* mārketings - pagaidām spamošana pa visiem kanāliem man neko neizmaksā, tomēr pirms spēles izdošanas pārskatīšu prasību sarakstu, gan jau vajadzēs piesaistīt kādu mākslinieku mājaslapas, banneru u.tml. izveidošanai.
Viss process varētu paņemt ne ilgāk par gadu, tomēr gads ir pietiekami ilgs laiks, lai liela daļa naudas pazustu dzīvošanas izdevumiem. Rezultātā ceru savākt vismaz dažus tūkstošus latu, lai varētu tikt līdz satura uzlabošanas / izdošanas posmam.
Par koda pamatu runājot - ir strādājoša līmeņu sistēma, līmeņu, particle efektu, animāciju redaktori, viss notestēts un strādā, ir pretinieka un spēlētāja objekti, līdz galam izveidota ieroču sistēma (kuru nebija iespējas pilnā izmērā parādīt šajā demo), dinamiskās gaismas ar ēnām, iespējas izveidot ne tikai cilvēku tipa objektus ar animācijām, pathfinding sistēma ar ceļu ģenerēšanu (konsolē ierakstiet "dbg_paths 1", lai apskatītos uzģenerēto ceļu) un viss, kas mantots no SGEngine (tekstūru streamošana, ērts OpenGL "wrapperis" tekstūrām, framebufferiem u.c. daļām, Linux atbalsts u.tml.).
Ah un pats svarīgākais - kāpēc es uzskatu, ka netērēju laiku tam: šāda veida projektu vienkārši nav. Ir trololol indie un trololol AAA (t.i. vai nu stipri mākslinieciski projekti bez īpašas loģikas, vai arī stipri primitīvi, pat notrulināti liela izmēra projekti, kurus nav jēgas spēlēt ilgāk par stundu). Pirmkārt - šeit ir kaut kas pa vidu. Otrkārt - idejas, kuras piedāvāšu produktā būs pietiekoši unikālas, lai radītu interesi un pietiekoši efektīvas, lai ļautu spēlētājam labi pavadīt laiku. Treškārt - netaisa neviens vairs šāda tipa šūterus. Pēdējais bija kkur ap 2007to, ja nekļūdos.
No buzzwordu puses skatoties, koncepts arī ir tirgojams: tiks dotas vēl vairāk iespējas pieveikt pretiniekus kā šajā demo, tātad varam saukt par nelineāru šūteri. Tas jau būs viens trekns pluss salīdzinājumā ar visiem CoD u.tml.
Lai gan īpaši nepatīk daudz lielīties ar to, kā nav, varu nosaukt to, kas ir plānots:
* sarežģītāks AI;
* dažādi neparasti uzdevumi;
* reāls (jūtamāks nekā iepriekšējās spēlēs) sižets;
* ~20 dažādu veidu ieroči;
* līmeņi pilsētas (un šīs pasaules) ārpusē;
* iespējas veidot savus līmeņus un pat misiju pakas;
* un, iespējams, multiplayer..
Tas viss bija oriģināli plānots Gunplay jau 2008-2010, bet šķiet, ka tikai šobrīd ar neliela finansējuma palīdzību radusies reāla iespēja to visu normālā līmenī izdarīt pašam.
Tā kā daži darbi varētu likties neiespējami bez palīdzības, īsi paskaidrošu savu darbības plānu.
* kods - ir dzinējs un stabils pamats, visu pārējo pieveidot neprasītu daudz laika/spēka/zināšanu.
* tekstūras - cilvēkiem izgriezīšu no attēliem, virsmu materiāliem un objektiem, kā arī UI man palīdzēs Texture Designer.
* skaņas - skaņu efektiem un dialogiem aizies daļa naudas. Cik liela - atkarīgs no tā, ko varēs bezmaksas variantā atrast.
* mūzika - domāju, ka tikšu galā ar to.
* īsfilmas - no teorētiskās puses tas varētu būt spēles darbību ieraksta un skriptu sajaukums. Ideja vēl nav pilnībā izdomāta, tomēr uzskatu, ka grūtības nesagādās šādas metodes izveidošana un lietošana. Vajadzētu arī strādāt daudz ātrāk par manuālu katras detaļas dizainu.
* līmeņi - ir pilnībā pabeigts līmeņu redaktors, ar kuru varu izveidot +/- visu, ko vajag. Tā kā lightmapes rēķina uz GPU, nevajadzēs speciālu aparatūru augstas kvalitātes apgaismojuma rēķināšanai.
* mārketings - pagaidām spamošana pa visiem kanāliem man neko neizmaksā, tomēr pirms spēles izdošanas pārskatīšu prasību sarakstu, gan jau vajadzēs piesaistīt kādu mākslinieku mājaslapas, banneru u.tml. izveidošanai.
Viss process varētu paņemt ne ilgāk par gadu, tomēr gads ir pietiekami ilgs laiks, lai liela daļa naudas pazustu dzīvošanas izdevumiem. Rezultātā ceru savākt vismaz dažus tūkstošus latu, lai varētu tikt līdz satura uzlabošanas / izdošanas posmam.
Par koda pamatu runājot - ir strādājoša līmeņu sistēma, līmeņu, particle efektu, animāciju redaktori, viss notestēts un strādā, ir pretinieka un spēlētāja objekti, līdz galam izveidota ieroču sistēma (kuru nebija iespējas pilnā izmērā parādīt šajā demo), dinamiskās gaismas ar ēnām, iespējas izveidot ne tikai cilvēku tipa objektus ar animācijām, pathfinding sistēma ar ceļu ģenerēšanu (konsolē ierakstiet "dbg_paths 1", lai apskatītos uzģenerēto ceļu) un viss, kas mantots no SGEngine (tekstūru streamošana, ērts OpenGL "wrapperis" tekstūrām, framebufferiem u.c. daļām, Linux atbalsts u.tml.).
Ah un pats svarīgākais - kāpēc es uzskatu, ka netērēju laiku tam: šāda veida projektu vienkārši nav. Ir trololol indie un trololol AAA (t.i. vai nu stipri mākslinieciski projekti bez īpašas loģikas, vai arī stipri primitīvi, pat notrulināti liela izmēra projekti, kurus nav jēgas spēlēt ilgāk par stundu). Pirmkārt - šeit ir kaut kas pa vidu. Otrkārt - idejas, kuras piedāvāšu produktā būs pietiekoši unikālas, lai radītu interesi un pietiekoši efektīvas, lai ļautu spēlētājam labi pavadīt laiku. Treškārt - netaisa neviens vairs šāda tipa šūterus. Pēdējais bija kkur ap 2007to, ja nekļūdos.
No buzzwordu puses skatoties, koncepts arī ir tirgojams: tiks dotas vēl vairāk iespējas pieveikt pretiniekus kā šajā demo, tātad varam saukt par nelineāru šūteri. Tas jau būs viens trekns pluss salīdzinājumā ar visiem CoD u.tml.
Re: Gunplay
Man arī šķiet, ka 2D stealth/shooter ir slikta ideja - kādu sižetu un kādu AI ar 2D var parādīt. Priekš 2D varbūt vēl darbojas button smashing ideja (fighting, shoot them all) - tur vienkārši vajag papētīt internetā, kas ir populāras 2d spēles (Limbo). Varbūt vajag pāriet uz stratēģijas taisīšanu līdzīgi Warcraft, Starcraft. Tur var parādīt visas savas kodēšanas iemaņas, taisīt multiplayer, publicēt soc. portālos.
Starpcitu GTA pirmās versijas arī nebija gluži 3D, varbūt ir vērts papētīt arī tās.
Starpcitu GTA pirmās versijas arī nebija gluži 3D, varbūt ir vērts papētīt arī tās.
-
- Posts: 54
- Joined: 07 Dec 2010, 12:45
Re: Gunplay
Kā izpaužas linux atbalsts? Iedod linuxam paredzētu versiju,
Re: Gunplay
Linux atbalsts šobrīd izpaužas tā, ka varu uzkompilēt daļēji strādājošu Linux versiju. Pakaļā salaistā API dēļ nav man vēl izdevies pabeigt fullscreen atbalstu un dažas loga modifikācijas. Tā kā neko no tā pagaidām īpaši nevajadzēja, vari ar Texture Designer'i pārbaudīt Linux atbalstu šim dzinējam.
Tādu pašu, kā 1D, 3D, izometriskās un pat text-based spēles. Ja redzi konkrētas problēmas sižeta un AI attēlošanā 2 dimensijās, tad, lūdzu, padalies ar informāciju. Vienīgā, kuru es redzu, ir kustību ierobežojumi. Bet AI tie noteikti netraucē.Man arī šķiet, ka 2D stealth/shooter ir slikta ideja - kādu sižetu un kādu AI ar 2D var parādīt.
Tas bija nopietni domāts?Varbūt vajag pāriet uz stratēģijas taisīšanu līdzīgi Warcraft, Starcraft. Tur var parādīt visas savas kodēšanas iemaņas, taisīt multiplayer, publicēt soc. portālos.
Re: Gunplay
Lai arī savā prātiņā tu esi visu racionāli saplānojis, tomēr:snake5 wrote:Un tas viss tiks darīts, tāpēc arī nosaucu šo versiju par demo. Tomēr pagaidām ir tas, kas ir.
Lai gan īpaši nepatīk daudz lielīties ar to, kā nav, varu nosaukt to, kas ir plānots:
* sarežģītāks AI;
* dažādi neparasti uzdevumi;
* reāls (jūtamāks nekā iepriekšējās spēlēs) sižets;
* ~20 dažādu veidu ieroči;
* līmeņi pilsētas (un šīs pasaules) ārpusē;
* iespējas veidot savus līmeņus un pat misiju pakas;
* un, iespējams, multiplayer..
Tas viss bija oriģināli plānots Gunplay jau 2008-2010, bet šķiet, ka tikai šobrīd ar neliela finansējuma palīdzību radusies reāla iespēja to visu normālā līmenī izdarīt pašam.
Tā kā daži darbi varētu likties neiespējami bez palīdzības, īsi paskaidrošu savu darbības plānu.
* kods - ir dzinējs un stabils pamats, visu pārējo pieveidot neprasītu daudz laika/spēka/zināšanu.
* tekstūras - cilvēkiem izgriezīšu no attēliem, virsmu materiāliem un objektiem, kā arī UI man palīdzēs Texture Designer.
* skaņas - skaņu efektiem un dialogiem aizies daļa naudas. Cik liela - atkarīgs no tā, ko varēs bezmaksas variantā atrast.
* mūzika - domāju, ka tikšu galā ar to.
* īsfilmas - no teorētiskās puses tas varētu būt spēles darbību ieraksta un skriptu sajaukums. Ideja vēl nav pilnībā izdomāta, tomēr uzskatu, ka grūtības nesagādās šādas metodes izveidošana un lietošana. Vajadzētu arī strādāt daudz ātrāk par manuālu katras detaļas dizainu.
* līmeņi - ir pilnībā pabeigts līmeņu redaktors, ar kuru varu izveidot +/- visu, ko vajag. Tā kā lightmapes rēķina uz GPU, nevajadzēs speciālu aparatūru augstas kvalitātes apgaismojuma rēķināšanai.
* mārketings - pagaidām spamošana pa visiem kanāliem man neko neizmaksā, tomēr pirms spēles izdošanas pārskatīšu prasību sarakstu, gan jau vajadzēs piesaistīt kādu mākslinieku mājaslapas, banneru u.tml. izveidošanai.
Viss process varētu paņemt ne ilgāk par gadu, tomēr gads ir pietiekami ilgs laiks, lai liela daļa naudas pazustu dzīvošanas izdevumiem. Rezultātā ceru savākt vismaz dažus tūkstošus latu, lai varētu tikt līdz satura uzlabošanas / izdošanas posmam.
Par koda pamatu runājot - ir strādājoša līmeņu sistēma, līmeņu, particle efektu, animāciju redaktori, viss notestēts un strādā, ir pretinieka un spēlētāja objekti, līdz galam izveidota ieroču sistēma (kuru nebija iespējas pilnā izmērā parādīt šajā demo), dinamiskās gaismas ar ēnām, iespējas izveidot ne tikai cilvēku tipa objektus ar animācijām, pathfinding sistēma ar ceļu ģenerēšanu (konsolē ierakstiet "dbg_paths 1", lai apskatītos uzģenerēto ceļu) un viss, kas mantots no SGEngine (tekstūru streamošana, ērts OpenGL "wrapperis" tekstūrām, framebufferiem u.c. daļām, Linux atbalsts u.tml.).
Ah un pats svarīgākais - kāpēc es uzskatu, ka netērēju laiku tam: šāda veida projektu vienkārši nav. Ir trololol indie un trololol AAA (t.i. vai nu stipri mākslinieciski projekti bez īpašas loģikas, vai arī stipri primitīvi, pat notrulināti liela izmēra projekti, kurus nav jēgas spēlēt ilgāk par stundu). Pirmkārt - šeit ir kaut kas pa vidu. Otrkārt - idejas, kuras piedāvāšu produktā būs pietiekoši unikālas, lai radītu interesi un pietiekoši efektīvas, lai ļautu spēlētājam labi pavadīt laiku. Treškārt - netaisa neviens vairs šāda tipa šūterus. Pēdējais bija kkur ap 2007to, ja nekļūdos.
No buzzwordu puses skatoties, koncepts arī ir tirgojams: tiks dotas vēl vairāk iespējas pieveikt pretiniekus kā šajā demo, tātad varam saukt par nelineāru šūteri. Tas jau būs viens trekns pluss salīdzinājumā ar visiem CoD u.tml.
Tas apjoms cik ļoti tu esi disconnected no realitātes un gala lietotājiem (spēlētājiem) ir vnk mind blowing.
Rodas iespaids, ka tu domā, ka veiksmīga spēle ir viens gigantic-check list:
* kaut kāda generic mūzika - check
* cutscenes (aka īsfilmas) - check
* multiplayer - check
* sižets - check
* LINUX ATBALSTS DŽEKI, LINUX ATBALSTS, *INSTANT BUY*
Nobody gives a shit, ka lightmapes tev rēķinās uz GPU un ka tev ir 20 "dažādi" ieroči.
i mean, come on
Tas viss bija oriģināli plānots Gunplay jau 2008-2010, bet šķiet, ka tikai šobrīd ar neliela finansējuma palīdzību radusies reāla iespēja to visu normālā līmenī izdarīt pašam.
Finansējuma palīdzību? Turklāt vairākus tūkstošus LS. Wat.Viss process varētu paņemt ne ilgāk par gadu, tomēr gads ir pietiekami ilgs laiks, lai liela daļa naudas pazustu dzīvošanas izdevumiem. Rezultātā ceru savākt vismaz dažus tūkstošus latu, lai varētu tikt līdz satura uzlabošanas / izdošanas posmam.
Re: Gunplay
Tu laikam galīgi neesi sapratis ne to, kam tas saraksts ir domāts, ne to, cik daudz naudas prasa spēles izveidošana. Daži tūkstoši tiešām ir ļoti, ļoti maz.
Par kvalitatīvām spēlēm runājot (nepatīk vārds "veiksmīga"), es uzskatu, ka viss ir atkarīgs no kompozīcijas. T.i. nevar izraut kaut ko ārā no konteksta un piestiprināt spēlei, lai tā pēkšņi kļūtu laba.
Runa gāja par laiku, kuru darbi prasīs. Dabiski, ka nevienu nerausta, kur lightmapes rēķina, tomēr, ja man jātestē līmenis, es to varu nokompilēt ātrāk un notestēt biežāk, kā rezultātā viena līmeņa veidošana neprasa ne vairākus mēnešus, ne īpaši dārgus datorus. Tas pats ar īsfilmām - ja nav katrs sīkums jāveido, viss notiek ātrāk.snake5 wrote:Tā kā daži darbi varētu likties neiespējami bez palīdzības, ...
Es nekad neesmu teicis neko par to, kam jābūt veiksmīgā spēlē. Es runāju tikai par to, ko esmu plānojis paveikt.Rodas iespaids, ka tu domā, ka veiksmīga spēle ir viens gigantic-check list
Par kvalitatīvām spēlēm runājot (nepatīk vārds "veiksmīga"), es uzskatu, ka viss ir atkarīgs no kompozīcijas. T.i. nevar izraut kaut ko ārā no konteksta un piestiprināt spēlei, lai tā pēkšņi kļūtu laba.
Kļūdies. Šūteros dažādība cilvēkiem patīk. Tas ir tas, ko cilvēki ir bieži prasījuši, kad runa iet par kādas spēles vai moda attīstību.Nobody gives a shit, ... ka tev ir 20 "dažādi" ieroči.