Tekstūru atēlošana Unity

Viss par spēļu vizuālā izskata veidošanu no mākslinieciskās puses - 3D, 2D modelēšana, dizainēšana u.tml.
Post Reply
Message
Author
LatvianGames
Posts: 101
Joined: 04 Aug 2013, 12:31
Location: Jūrmala
Contact:

Tekstūru atēlošana Unity

#1 Post by LatvianGames » 01 Jan 2014, 04:53

Pirms kāda laika sāku darboties ar Unity.Tātad importēju 3d modeli.Tas parādijās bez textūrām.Labi,saglabāju textūru kā atsevišķu png failu un ieliku pie matreāliem.Uzliku to uz modeļe bet textūr tika atēlota nepareizi!Kā lai to atrisina?

P.S.Priecīgu jauno gadu :)

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 12:54

Re: Tekstūru atēlošana Unity

#2 Post by bubu » 01 Jan 2014, 13:56

Attēlo to pareizi, tad nebūs nepareizi!

User avatar
Dee
Posts: 81
Joined: 20 Jan 2012, 21:35

Re: Tekstūru atēlošana Unity

#3 Post by Dee » 01 Jan 2014, 14:55

Pagoogle, par unity ir ļoti daudz online resursi pieejami vajag tikai mācēt atrast. Es minētu, ka tu eksportējot modeli neesi izeksportējis uv kordinātes, taču varbūt arī kaut kas cits. Kādā formātā tev ir tas modelis, un kādā formātā tu to eksportē?

P.S. Un jā, visiem laimīgu un panākumiem bagātu 11111011110 gadu :)

LatvianGames
Posts: 101
Joined: 04 Aug 2013, 12:31
Location: Jūrmala
Contact:

Re: Tekstūru atēlošana Unity

#4 Post by LatvianGames » 01 Jan 2014, 19:31

Modeļus saglabāju .fbx formātā.Ja tas kautko maina izmantoju blender.

User avatar
Dee
Posts: 81
Joined: 20 Jan 2012, 21:35

Re: Tekstūru atēlošana Unity

#5 Post by Dee » 01 Jan 2014, 21:43

vari pamēģināt bez eksportēšanas uzreiz .blend failu iemest unityā, http://docs.unity3d.com/Documentation/M ... ender.html

Post Reply

Return to “Dizains, modelēšana un vizuālā māksla / Design, modelling and visual art”