collision detection C# XNA
Posted: 07 Nov 2011, 11:28
Sveiki!
Sāku mācīties C# ar XNA, izdomāju taisīt NES Tanku klonu, kuram ir top-down view. Sataisīju classi priekš Level, tajā ir array, kurš uzglabā katras rūtiņas X, Y tipu (zeme, siena). Man ir arī cita Tank class'e, kura ir domāta priekš galvenā, mana tanka. Jau sataisīju movement, viss ir kārtībā, bet atdūros pret collision detection problēmu. Zinu, ka XNA ir speciāla funkcija, kas nosaka, vai divi Rectangle(posX, posY, sizeX, sizeY) pārklājas, bet nezinu, kā to pareizi ievietot. Bija doma, ka var pārbaudīt katras rūtiņas collision'u ar Tanku, bet tas būs ļoti resursus rijoši. Vai nav citu iespēju, kā noteikt collision'u, lai būtu apskatītas tikai apkārtējās rūtiņas?
Sāku mācīties C# ar XNA, izdomāju taisīt NES Tanku klonu, kuram ir top-down view. Sataisīju classi priekš Level, tajā ir array, kurš uzglabā katras rūtiņas X, Y tipu (zeme, siena). Man ir arī cita Tank class'e, kura ir domāta priekš galvenā, mana tanka. Jau sataisīju movement, viss ir kārtībā, bet atdūros pret collision detection problēmu. Zinu, ka XNA ir speciāla funkcija, kas nosaka, vai divi Rectangle(posX, posY, sizeX, sizeY) pārklājas, bet nezinu, kā to pareizi ievietot. Bija doma, ka var pārbaudīt katras rūtiņas collision'u ar Tanku, bet tas būs ļoti resursus rijoši. Vai nav citu iespēju, kā noteikt collision'u, lai būtu apskatītas tikai apkārtējās rūtiņas?